Måndag, ny vecka. 
Precis avklarat ett ryggpass på gymmet och käkat pannkakor med lillebror. Nu ligger både Olle och jag utslagna i soffan. Orkar inte ens släpa mig in i duschen. Tanken var att han skulle hjälpa mig att panta för det är så sjukt mycket så jag får inte med det själv, men när vi var på Ica för att handla till maten, så hade vi ju självklart glömt allting hemma. Tar det en annan dag. 
 
• Pannkakor! •
 
Idag vaknade jag 10 av att grannens hund skällde sönder, i 2 timmar konstant skällde den. Så där låg jag och var förbannad. Det var ungefär som att den stod bredvid min säng och skällde. Fan vad arg jag var. Men sen vid 12 lät det som att någon kom och tog med sig den stackars hunden och jag kunde somna om. Så jag kommer vara trött i natt, det kan jag lova. •

Kommentera

Publiceras ej