• Lite instabilder från sist jag uppdaterade! •
 
Jaha, vad har hänt sen sist? 
London med mitt hjärta, träningssvackan är borta, underbara slappkvällar på vår fina balkong och allmänt chilliga dagar. Livet leker verkligen just nu. 
Imorse räknade jag ut att jag endast jobbar EN fullvecka innan semestern. Och det är bara 5 veckor kvar till en 6 veckors lång semester.
 
Mycket sköna planer har jag just nu. Kolmården med fina vänner, Krakow/Auschwitz med pappa och mina börder i slutet av juni och en resa med världens bästa kille. Känns väl inte jättetråkigt. Kan hända att det blir en liten Sverigetripp inplanerad också. Kan inte annat än att njuta, peace!

1 kommentarer

Anonym

30 May 2014 16:42

Härliga bilder....fram till den sista! Vart lyckades du gräva fram den?! / Åsa

Svar: Har många fina bilder på dig mamsen ;)
Anna

Kommentera

Publiceras ej