Vilodag = mysdag
 
Igår var det vilodag vilket innebar mys hela förmiddagen & pannkakor till lunch. 
Var sjukt otaggad på att kliva ur denna mysiga tröja och dra till jobbet. Och som att någon hörde mina gnälliga tankar, för när vi kom till jobbet så hade datorerna kraschat, så vi var på jobbet i en timme ungefär, sen tog vi ut ledigt resten av dagen. Kunde inte kommit lägligare. 
Vad gjorde vi? Vi svängde förbi hemköp och köpte chips och sen låg vi i soffan HELA kvällen och kollade säkert 7 Suits-avsnitt. Snacka om skön mysdag. 
 
Den gosigaste jag vet •
 
Men idag är det jobb & träning som står på schemat. 
Har precis slängt i mig kvarg och en Celsius och taggar till inför ett biceps/triceps-pass + kondition. 
Känns kanonbra, fick ju vila upp mig hela dagen igår så jag har ju fulladdat med energi i kroppen (även lite energi från chipsen). 
Nu kör vi och imorgon är det fredag och Lillebrors 20årsdag! •

Kommentera

Publiceras ej