Det sägs att ögonen är själens spegel.
.
Kvällsvecka. 
Idag tog jag och Wixie en mysdag. Långpromenaden på morgonen är gjord och precis innan jag skulle iväg till gymmet så såg Wixie lite kass ut så vi la oss och gosade i sängen istället. Idag är en sån dag. En gosdag. En dag när man inte riktigt orkar med någonting. 
Och ont i axeln har jag. Gjorde illa mig under en övning på gymmet i lördags och nu är jag halvt om halvt handikappad. Tänka sig..
.
Nä, det är nog bra att jag går iväg och jobbar innan negativiteten äter upp mig inifrån idag. Så känns det. Helst vill jag bara sova. I ett mörkt tyst rum, i flera dagar. 
Igår när klockan vad kvart i nio på kvällen så orkade jag inte ha ögonen öppna längre. Men tvingade mig själv till att hålla dom öppna tills klockan halv tio. Sen minns jag inget mer, för då tvärdäckade jag. 
.
Det går bra nu. •

2 kommentarer

Anonym

28 Oct 2013 18:46

Wixan föder "luftvalpar" hemma hos mig! Dessutom har hon hjärnspöken....Maby it runs in the family.../Åsa

Sara Björk

03 Nov 2013 12:51

Men snälla du är ju så satans vacker människa!!

Svar: men åh, tack :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej