.
Idag har jag jobbat, tränat med Ellen, käkat med Ellen och snackat massa skit. Bra tjej det där!
Har även lyckats hinna med att tvätta och laga matlåda tills imorgon. Superstolt över att jag ÄNTLIGEN tagit tag i mig själv och börjat LAGA mat. Typ kyckling och sån riktig mat. Inte bara käka tonfisk och keso eller så.
.
Jag har haft en utmaning med mig själv att inte äta något socker (alltså inte socker i matprodukter och sånt, utan godis/chips/fika/osv) 21 dagar. Alltså 3 veckor för att det sägs att sockersuget ska släppa efter 21 dagar. Så jag provade. 
Det var inte svårt överhuvvudtaget. Har inte varit sugen. Jag var sugen på Marabou Digestive som ett as i några dagar, men sen försvann det.
Och idag är det färdigt. 
Men nu får jag alltså gå tillbaka till mitt vanliga "godis en gång i veckan = fredag". Skönt. Så på fredag ska jag frossa. 
.
Nu ska jag strax springa ner till tvätten, men först ska jag läsa lite i "Femtio nyanser av honom", haha, japp, jag föll för grupptrycket och började läsa den jag med. SÅ BRA!
Haha, peace!

3 kommentarer

Sara Björk

22 Jan 2013 08:38

NÄR ska vi få till det du och jag ;) Haha. Hur har du det i helgen? Vi är friska nu. Kraaam

Anonym

26 Jan 2013 22:50

Min fina .../mamma

Ann-Louise Hytter

30 Jan 2013 09:47

Men hallå där puman!!!!

Svar: MEN HEJ PINGLAN! :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej