.
Det är kolsvart i min lägenhet. Förutom 4 värmeljus som lyser. Och datorn såklart. 
Balkongdörren står på vid gavel och det är så friskt här inne. Det är inte ens kallt även fast klockan snart är 22:00. Är inte det helt jävla fantastiskt? 
Jag har precis kollat färdigt på "Roadhouse" och dregglat lite över Patrick Swayze. Sjukt jävla snygg. Och så har jag tryckt i mig lite godis och hällt i mig litervis med vatten. Så nu är jag trött. Men jag tänker inte sova än. 
.
Dagen har varit skön. Långpromenad med Hannah, gymmat med pappa på polisstationen och hängt lite i solen. Skulle egentligen hänga med Hannah på kvällen, men planerna blev ändrade, men vi hann ju iallafall med att ses imorse. 
.
Ändrade om min bloggdesign för att jag tröttnade på den andra och jag vet inte hur man gör bloggdesigner så jag tog en standard, men den är söt och den funkar lika bra. 
Jag är faktiskt sugen på att dra med mig kameran på morgonpromenaden imorgon. Något säger mig att jag kommer få gå 2 promenader. För den ena vill jag gå snabbt och den andra vill jag fotografera. Men imorgon är det iallafall vilodag från gym. Tänkte ha det idag, men pappa ville ha med mig ner till polisstationen och gymma, så vad gör man inte. 

1 kommentarer

Sara Björk

22 Apr 2013 20:37

Jag vill gymma med dig igen!

Svar: Ja jag vill gymma med dig! Nu går jag eftermiddag, men nästa vecka? :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej