Pelle har smygtagit en bild från bröllopet igår, jag inspekterar ringarna.


Philip smygtog bilder när jag och Hannah under dom sena timmarna sjöng en fin låt till brudparet "I´m yours".
Det uppskattades.

Bröllopet var roligt och visste svängde vi rumpor. Olle och jag var riktiga pumor på dansgolvet.
Vi hittade till Köping, Olle, jag och Philip.. efter lite utbrott och felkörningar. Det var en jättefin vigsel och allting. Allting finns på bild. Nu gamlingar kan ni tittar och generas. Haha.
Idag vaknade jag upp med skavsår och 28 myggbett som jag och Philip räknade ihop och för att inte glömma så har jag ju 400 bilder att redigera och slänga ner på massa skivor. Plus dom fina bröllopsbilderna jag plåtade, men dom redigeras senare, nu ska jag och Philip ut i solen.

Jag ger er fler bilder och bröllopsbilderna senare. Solen lyser ju!
OCH GRATTIS TILL MORMOR!

890628, du är fett snygg♥

3 kommentarer

Johanna

31 May 2009 14:52

är det jesper där till höger om dig?



fixade det sig med objektiv?



puss

Hannah

31 May 2009 15:26

Hahahahaha vad ful jag var! xD

Du åkte inte på magsjuka iallafall...det gjorde ju vissa andra, men det känns som om det värsta har gett sig nu som tur är!

Peppar peppar ta i trä (:

Annica

31 May 2009 20:15

Gud vad vacker du är!

( och KÖPING? Det ligger ju jätte nära Hallsta :( )

Kommentera

Publiceras ej