HELLU!
Nu är vi hemma från Philips mamma och pappa. Eller ja, vi har varit hemma ett tag, käkat och så.
Jag fick Lacoste - touch of pink av hans föräldrar! Jag älskar den :) TACK!

Och detta kommer komma hem till mig från H&M om ett tag:

Awesome. Måste bara säga till pappa att beställa det nu.
Jag älskar skorna!
Snart ska jag och Philip mysa lite och sen så blir det nog sova för jag är riktgt trött!
Kanske hinner med ett inlägg som jag filat på lite, annars kommer det upp imorgon, och imorgon får ni bilder på Tess också eftersom det är fotografering av henne imorgon vid tolv. So keep in touch, puss.

890628,
my best ♥

1 kommentarer

Sofia

31 Jan 2009 00:34



Halloj.. lacoste parfymen är jätte god.. Har haft den många gånger och älskar den verkligen me.. Man trttnar inte på den.. Ha det toppen Kram

Kommentera

Publiceras ej