Jag: Vi är som jing & jang!
Philip: Varför? För att vi passar så bra ihop?
Jag: Nej! För att du är så brun och jag är så blek!

Min Philip är bäst i världen.
Snart är det ett nytt år med nya möjligheter.
Några saker som är viktiga år 2009:
* 1 år med Philip.
* Jag blir 18 år den 7 april.
* Körkortet kommer någon gång under året.
* Philip fyller 20 år den 28 juni. (Min stora plutt)
U N D E R B A R T !

När Phillepill kommer hem så ska vi ner och träna. Skönt att få röra lite på sig såhär efter jul och all jäkla julmat. (dock en jäkla god julmat) Igår tränade jag med pappa på polisstationen och nu har jag en sjuhelsike t r ä n i n g s v ä r k  i armarna och axlarna. Pust.
På fredag blir det fotografering av Linnea och förhoppningsvis under helgen blir det fotografering av Josephine + lite Patrik. Det kliar i fingrarna på mig, jag är supersugen på att fotografera.

Jag har ont i min fossing :(
Det går nog över snart.

890628, jag älskar dig mest jämt♥

3 kommentarer

Josephine

29 Dec 2008 19:23

Förhoppningsvis en hel del Patrik. Hela han vore ju inte så dumt ;) ska fortsätta min övertalning..

Mamma

30 Dec 2008 12:14

Vad är "träningsverk"? Ett verk där man tränar?

Mamma

31 Dec 2008 16:58

ha ha - nu jädrar är det ändrat!!

Gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej