Benniii, Jag och min älskling, min älskling, jag, mina fina och dagens syssla: TATTOO!
.
Som sagt, idag tatuerade jag mig igen. Fortsatte bygga på armen och har jag tur så är det bara en sittning kvar innan jag har min efterlängtade sleeve. Så jäkla bra känns det. Idag gjorde jag alltså en Sugar Skull på insida överarm, eller mer på biceps sitter den. Gjorde även en diamant som pappa ritat mellan ugglan och tigern vid armbågen. Jag är så nöjd. Och jag är glad att det inte gjorde lika ont som sist. Idag var det inte farligt alls. Kände bara för att köra på hur länge som helst, men efter dom två motiven gav vi oss och tog fredag. Har fan bästa tatueraren i världen. Så jävla grym.
.
Byter ämne här lite snabbt. JAG HAR SÅN ÅNGEST! Varför? Jag har inte tränat på en vecka och 2 dagar. Säg inte att det inte gör nått, för i min hjärna är det katastrof. Har varit så dyngförkyld att jag knappt kunnat andas och hostat lungorna ur mig. Men imorgon, jesus. Det ska bli så skönt. Då ska jag träna. Träna igenom varenda muskel i min kropp. Och upp på löpbandet. Som jag saknat det. Åh. Bästa som finns. Tillbaka till mina underbara rutiner. Jag funkar fan inte utan dom. #längtar
.
Imorgon är det även kubbfest med jobbet och sen stadsfest. Så imorgon ska jag dra på mig mitt nya snygga linne och festa med mina bästa arbetskamrater. Hoppas vädret är med oss. 
.
If you can’t handle my worst, you ain’t getting my best.
.
Peace!
smulsson, tattoo,

2 kommentarer

Sara

30 Jun 2012 13:56

Ha så skoj! :)

Annica

30 Jun 2012 21:09

Oj, din lilla bebis har blivit stor! Men fortfarande så sööööööööööööööööööt. Och du är snygg som alltid <3

Kommentera

Publiceras ej