find what you love and let it kill you • 
 
Många lediga dagar nu. 
Idag är jag ledig för att jag legat under nålen i 3,5 timme och blir oftast helt febrig efteråt så jag tog ledigt för några veckor sen, så jag skulle slippa jobba med feber denna gång. 
Så jag ligger i soffan inrullad i täcke och tjocktröja. Satan vad jag fryser! 
Nu är iallafall hela underarmen färdigfärglagd och även armvecket och upp en bit. Nu är det max 2 mindre sittningar kvar tills den är helt klar. Känns fint. 
Dock har jag och Emlan redan bokat tid för en ny (förlåt mamma hahaha) tatuering tillsammans den 15 april. Längtar ihjäl mig! Den kommer bli så fin. En kompistatuering med min fina vän. 
 
Imorgon är det jobb, men sen är jag ledig torsdag och fredag igen. Och på lördag åker jag till min gos i Stockholm och myser med henne! •

1 kommentarer

Anonym

18 Mar 2014 20:18

Pffss! Du är inte ett dugg ledsen! Sluta nu med kladdet! / Åsa

Svar: Haha kommer aldrig sluta och det vet du :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej