• if it doesn't challenge you, it doesn't change you
 
Idag blev det kondition på gymmet. Känns som att jag har pausat biceps/triceps-passen på torsdagar för kondition istället. Känns som att det är mer aktuellt att slänga in 60-90 minuter kondition ett pass istället. Sen råkar ju biceps/triceps-passen vara dom som jag ogillar mest. Hoppsan. Imorgon blir det axlar/bröst + 45 minuter kondition. 
Jag kände idag att efter att jag lagt till 45 minuter kondition efter varje pass, så blir torsdagspassen med ren kondition mycket lättare, konditionen är äntligen på väg tillbaka! Tack för det!
 
Ett ynka pass kvar till helg! Imorgon blir det rödvin, såklart, och käk. Jag måste säga detta nu, men alltså jag tror fan jag GILLAR rödvin. Och vitt vin. Alltså verkligen GILLAR. Det tar inte lång tid att tömma en flaska, haha. 
På lördag blir det gym & pizza, bra kombo. Satan, så bra kombo. •

Kommentera

Publiceras ej