• Dagens insatser •
 
Efter 75 minuters cardio satt jag och chillade lite, som ni ser. 
Sen gjorde jag och Robin fruktsallad och jag slängde in en tvätt. Släpade med honom till att panta också.. Blev skapligt pinsamt. Pantautomaten blev full efter hälften typ. insåg att jag på ca 75 dagar har druckit cola zero/celsius som gav mig 177kr pant. Hehe.. då räknas inte ens dom i snitt 2 cola zero på jobbet heller. Kanske borde sluta dricka Cola Zero och Celsius? Vad är det första jag gör när jag kommer hem från pantningen? Dricker en Cola Zero. 
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen chilla i soffan tills tvätten är klar och det är dags att åka och jobba, sista skiftet för veckan. Sen väntar en rolig helg med fina vänner och sen närmar det sig hemgång för världens bästa kille, jag kunde inte vara gladare. Shit vad jag längtar efter honom ♥ •

1 kommentarer

Anonym

13 Feb 2014 22:04

Ser att du fått hem tavlan. Vart hängde du den? /Åsa

Svar: Vid matbordet haha! :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej