• ja, godmorgon •
 
Nu är allting tillbaka till det normala igen! 
Benpasset igår gick så jävla bra, trots att jag var som ett lik, så fort jag kom till gymmet så fick jag värsta kicken. Värre var det efter, på jobbet. Haha, var som en zombie, hade sjukaste träningsvärken i rygg/axlar + att mina ben var helt slutkörda. Körde bara tunga övningar så benen var som två tunga stockar. 
Men (!) när jag kom hem och äntligen fick sova, efter världens längsta natt, så gjorde jag ALLT för att jag skulle kunna somna och sova ut. 
Jag hade inte druckit varken cola zero eller Celsius på natten, hade sovit för lite dagen innan, kört ett hårt pass på gymmet, stängde av mobilen, hängde upp en filt över fönstret och jag hade käkat frukost innan jag la mig. Och jesus, jag sov som en gud. Somnade direkt och sov oavbrutet till klockan ringde 15:00. 
Känner mig som en helt ny människa haha. 
 
Nu ska jag dra och lägga mig en sväng i solariet med Jessica och sen ska jag göra matlådor. Nog för att jag älskar att träna, men vilodagarna på onsdagar är så himla välbehövliga. Kände inatt hur hela min kropp skrek efter vila. Idag blir en chillhemmadag. •

Kommentera

Publiceras ej