• Otaggad till tusen •
 
Idag har jag riktigt jäkla svårt att hitta energi och motivation. Fan också! Sov så jävla dåligt idag. Var klarvaken när jag la mig i sängen, grannens hund(ar?) började yla och skälla, men dom gav sig rätt fort, somnade kanske vid nio, sov så himla oroligt, vaknade av sms halv två (vaknar ALDRIG av sms annars) och kunde inte somna om. Har masat runt som en zombie sen dess. 
Det är typ som att jag är så slut och trött i kroppen, men kan verkligen inte somna. Kan inte varva ner. 
Men imorgon är det vilodag. Förhoppningvis så kan jag sova som en bebis då istället. 
 
Nu är det dags för en benpass på gymmet + 45 minuter kondition. Funderar på att börja md konditionen idag för att få upp lite energi och piggna till lite. Hoppas det hjälper. 
 
• Och idag fyller finaste gosibebis 2 år!!  •
 

Kommentera

Publiceras ej