Min fina, älskade, goa tjej. 
.
I mitt 22åriga liv, så ligger denna dag verkligen med på topp 5-listan av sämsta dagar i mitt liv. 
Vi har lämnat bort Wixie. Mitt hjärta blöder och jag kommer aldrig någonsin sluta längta efter henne. Aldrig
Det finns inga ord som kan förklara smärtan i bröstet.
.
• Vakna av en tass i ansiktet. • Trippande små tassar på golvet. • Hennes andetag mot min kind. • Lukten av blöt hund. • Hennes ADHD-anfall när hon får springa lös. • Hundhår ÖVERALLT (även i mun och näsa). • Slickar på munnen. • När hon sover med nosen på mitt huvud. • Ögonen som man inte kan motstå när hon tigger vid bordet. • Hennes sovstilar. • Huvudet som trycker sig in under armen när man försöker äta. • Att brottas med henne. • När dom finaste ögonen i helva världen tittar in i mina och jag vill bara krypa in under hennes skinn och stanna där föralltid. 
Bara ett fåtal saker som jag kommer längta efter tills jag dör. •

5 kommentarer

Sara Björk

28 Apr 2013 19:41

Neeej! :( Stor kram!!

Anonym

28 Apr 2013 20:11

Jag vet att det är jobbigt o överjävligt nu, men vet också att det går över. Kom ihåg att hon har det bra där ute på landet o kommer jaga korna, aldrig vara ensam o kommer vara enormt omtyckt. Ett fint hundliv. Kramar om dig o Philip / Åsa

Johannas Ordsamling

28 Apr 2013 23:01

But, why? :/

Catrin

29 Apr 2013 12:55

Söta vän vad jobbigt det måste vara. Men om hon kommit till ett bra hem så kanske det å småningom kan kännas bättre ! Massor av kramar.

Ann-louise

29 Apr 2013 15:52

Neej va jobbigt, lider med dig. Styrkekraaaam! <3

Kommentera

Publiceras ej