Emina, Paula och jag från Frimis i helgen.
.
Idag har jag haft huvudvärk och varit yr sen jag vaknade. Så jag och Philip småsov lite i soffan innan jag och Josse gick en mil. Ganska skönt när man tillslut glömmer att det är kasst väder. Vad hände? Det var ju nästan vår igår när jag gick runt sjön? Vaa? Jag trodde det skulle bli vår nu. Jaja, jag vet att det bara är februari, men vafan. Jag vill inviga skinnjackan och solbrillorna. Dock hade jag ju solbrillorna igår, men ändå.
.
Nu sitter Philip och kollar på innebandy på tv:n och jag ska väl joina. Men jag hoppas ni har haft en bra dag. Peace!

5 kommentarer

Mamma

27 Feb 2012 22:11

Sköna godingar!

sara

28 Feb 2012 06:20

Yes I dit, käkade brunch :)

Lina

29 Feb 2012 18:53

Härlig blogg! (:

Anonym

01 Mar 2012 06:26

bloggving byte?

Sara

01 Mar 2012 06:36

Takes one to know one ;)

Kommentera

Publiceras ej