[Känner att det är dags att invida dessa vita, nya Converse som jag köpte i London i höstas.]

Spelar Anna Ternheim - Shoreline på repeat och minns högstadiet. Bra fin låt, visst?
Om jag fick göra om högstadiet skulle jag absolut göra det, en mysig tid. Eller så är det bara så att tiden verkar mysig just nu, för att man saknar det lite grann, men när man var där och upplevde den så var den lika mycket pest och pina i vissa lägen som livet är nu.

Anyhow, på lördag, då jäklar, så ska jag och Paulis beställa resa. Till hemlig ort. Eller? Näpp, till KROATIEN! Sist jag var där, var 2005. En liten snorunge som badade med 3 kg kajal under ögonen, kom hem lika blek som när jag åkte, som skulle börja 8:an, som var 15 kg lättare och flög med en flygvärdinna som skulle hålla koll på mig.
Nu ska jag åka dit, bli brun, dricka booze, njuta av livet med min bästa vän, dansa och äga livet.

Kanske borde jag ha en flygvärdinna som håller koll på mig denna gången med, jag fattar verkligen inte hur jag ska göra när jag flyger själv. Blir helt intelligensbefriad.
Godnatt.

4 kommentarer

paula

31 Mar 2011 22:59

hahaha, jag tror tyvärr de finns en åldersgräns för sån hjälp. eller så måste man typ vara psykiskt störd, vilket du inte är. Eller? (;



GODNATT pussss

Mamma

01 Apr 2011 12:16

Du behöver inte veta hur man gör när man flyger...Det vet förhoppningsvis piloten!

julia

02 Apr 2011 23:41

haha dom gamla ser ut som mina gör nu ska köpa nya i USA då familjen och jag åker ditt! Älskar dina bilder/blogg Olle hade rätt när han sa att du fota fina bilder och så säger han att han kan gör det bättre fast det tror jag inte på ;p ska tipsa om dig på 4-evergirls.devote.se!

Anna

03 Apr 2011 12:34

Sv Julia: Åh vad kul att åka till USA, det skulle jag med vilja göra!

Tack, vad roligt att du gillar min blogg! :) Haha, Olle är en liten skit, han vet inte ens var avtryckarknappen sitter så han kan inte ta några bilder alls, haha :)

Ska absolut kolla in bloggen. Kram

Kommentera

Publiceras ej