Efter massa inlägg med alla skor jag köpt, så tänkte jag berätta om min sjuka torsdagskväll/natt/morgon.. haha..
Tjejmiddag väntade klockan sex hemma hos Tess. Jag, Tess, Issa och Carro käkade och drack. Carro drack inte eftersom hon ville kunna köra hem senare. Runt halv nio blev vi råsugna på att dra ut. Men det var torsdag och förmodligen var inget öppet i Örebro (vilket det senare var.. men skitsamma). Då slänger Tess ur sig: I Stockholm är allting öppet. Carro säger: Jag kan ju köra. Jag hör mig själv säga: Vi tar min bil.
10 minuter senare satt 4 råtaggade tjejer på väg till Stockholm.
Jag har aldrig varit med om en så sjuk och rolig kväll/natt/morgon i hela mitt liv. Vi blir inbjudna till poolparty av några killar på E18, men i brist av badkläder så tackade vi så snällt nej. Vi drog hem till Tess lägenhet fixade till oss en aning, växte till oss ca 14 cm och klockan 01:10 stod taxin på S*****gatan som tog oss till nattklubben Solidaritet. Där dansade vi, drack och hade THE TIME OF OUR LIVES till klockan 04:30 ungefär då det blev efterfest!
4 trötta tjejer somnar runt 06:00 och går upp 11:00. Tess kör hem och Carro sover, Issa smsar och jag undrar om jag ska spy eller inte.
Detta kan ha varit några av dom bästa 15 timmarna i mitt liv. Detta kommer vi göra om och om och om och om. Nästa tripp är planerad ganska snart. Gud vad jag längtar. Gud vad kul vi hade.
DOCK ska jag aldrig shotta Jäger igen.. CARRO!
all kärlek till er

2 kommentarer

Caroline

12 Jul 2011 06:48

Den kvällen var grym och lär göras om snarast! Och då väntar fler shottar ;)

Smsa Låna

20 Jul 2011 17:10

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

Kommentera

Publiceras ej