Den officiella suparveckan inför studenten började igår och först ut var förfest hos världens bästa Lisa och sen vare Beachparty på Frimis, idag mådde jag som jag förtjänade och kör igång igen på måndag med studentklassfesten med älvorna och huldrorna! DAMN NICE.
Kan ge er två bilder från igår, en på mig och världens bästa Lisa och en annan från förfesten.



Jäklar vad jag kommer gråta på studenten.
Vadå ska jag inte återvända till denna awesomeskola och de bästa vännerna? WHAT! Kommer dö.
Nu blir jag lite emo, jag ska supa för tre års lyckliga skolår på måndag, Lisa, påminn mig :]

"ANNA vet du vem Måtta är?"
"NEEE-EE OCH JAG TÄNKER FAN INTE DRICKA MED HONOM"


Yes, igår var jag full, riktigt full, roligt full.
Länge pratade jag med mamma i telefonen med, hon trodde jag skulle bli våldtagen i Örebro för att jag gick iväg från krogen 2 timmar innan min buss skulle komma. I love you mammie, och i love you boyfriend för att du hämtade mig istället, haha..

890628, jag älskar dig!♥

4 kommentarer

Lisa

29 May 2010 19:00

HAHAH det roligaste är ändå att jag såg att du kom in på frimis. ETT MIRAKEL!!!! hahahahah, världens bästa anna, jag ska påminna dig på måndag att skita i den dära jävla måtta-killen. honom slänger vi dit pepparn växer (tror man säger så). HEJA MÅNDAG!!!

Jessica

29 May 2010 19:36

Vad blir det för fest efter klassfesten på måndag? :D

anna

29 May 2010 19:41

Jessica: Ingen alls, vi ska festa hos Lucas hela natten lång :)

anna

29 May 2010 19:42

LISA: hahah, ja faktiskt, ett mirakel, måste vara mamma i telefonen som räddade mig, hahaha!!! du är världens bästa Lisa! ;> Tack, och ja, måtta-killen, han dra dit pepparn växer, jäkla typ liksom1!!!!

Kommentera

Publiceras ej