När man praktiserar på ICA så blir man bland annat trött på Yohanna - Is it true. Otroligt.
Bloggen har blivit lite lidande också, först en helg i skåne och sen en galen praktikvecka. När jag kommer hem så lägger jag mig i fosterställning i sängen i fem minuter och sen så gör jag saker som måste göras och efter det så sätter jag mig i soffan och fastnar där innan jag slocknar helt.
Så jäkla slut.
Sen så har jag huvudvärk varje gång jag kommer hem. När jag sätter mig och slappnar av så kommer huvudvärken dunkande på en gång.

Nu ska jag dö i soffan ett tag till jag måste slänga in en ny tvätt i maskinen, puss.
890628, världens bästa♥

4 kommentarer

Jessica J

28 Nov 2009 22:46

jag gillar dig även fast du en trött tjej ;>

anna [FOTO]

29 Nov 2009 00:09

jessica j: min fina lilla böna. jag gillar dig även fast du har en game tröja:D

olle

30 Nov 2009 15:36

Praktiserar du på ICA?

anna [FOTO]

01 Dec 2009 14:19

svar olle: yes det gör jag!

Kommentera

Publiceras ej