I'm in this fight and I'm swinging and my arms are getting tired..

Hur mår ni allihopa? Själv är jag lagom slut.
Nu är alla grabbsen här och spelar tvspel och Johan lekte fotograf. Jag börjar bli lagom trött, ska bli skönt att komma i säng sen.

Tankar? Ja, några stycken finns det. Val? Ja, några stycken finns det!
A n n a p a n n a k a f f e k a n n a .

Jag är riktigt sugen på tobleroneglass och hemköp stänger om 1 minut, så nej.. Kanske att man skulle orka ta sig enda ner till Statoil och köpa Ben & Jerrys? Nja, kanske..
Jag har riktigt ont i magen. Dels för att jag ätit en kokt korv idag och inget mer och dels för att.. jag bara har ont, liksom!

Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman går på repeat.

Imorgon ska jag, Philip och hans mamma till IKEA, sen blir det middag hos min finaste Paula som fyllt år. Ska bli kul! Sen blir söndag en "ligga-i-sängen"-dag, mums! Jag längtar redan till påsklovet.

Förresten så plåtade jag Hannah idag, dock har jag inte hunnit redigera något alls idag. Jag har nämligen spenderat kvällen med min mamma!
Idag saknade jag faktiskt att ha ett stökigt tjejrum. Fyllt med tankar, bus, musik, kläder och godispapper! Dock så saknar jag det inte så mycket längre. Man måste ju liksom städa där o c k s å..
OCH! Jag saknar sommar. Brunbränd, snygg, snygga skor, glad och VÄRME. Sverige var är det fina vädret?

890628, love never change, life does♥

1 kommentarer

Annica

28 Feb 2009 14:02

Du & skor anna, haha sötnos! :*

Kommentera

Publiceras ej