Du är väl för go
 
Här sitter jag i världens sämsta skick, nyvaken, dödsförkyld och inatt är det dags för jobb. Jag skulle behöva sova till 13:30 minst, men jag kan fan inte ligga ner, kan ju inte andas, haha. 
Så dagens planerade ryggpass kan jag väl se mig i stjärnorna efter, jag lär få städa hela lägenheten istället. Om jag inte mirakulöst är bättre i kväll. Då ska jag mosa rygg.
 
Ska bli skönt att få tillbaka rutinerna igen nu när man börjar jobba. Både med mat, träning och sömn haha. 
Jag tror fan att jag ätit godis varje dag under hela ledigheten, även om det inte syns, känns det. I lördags när jag körde 90 minuter kondition så löpte jag milen och sen så tog jag en pw i lutning. MEN GUD VAD JOBBIGT DET VAR. Herregud, kände verkligen av att jag tyckt i mig socker i 2 veckor i sträck. Så nu ska det bli fint med lite normala rutiner. •

Kommentera

Publiceras ej