Rätt bra helg.
•••••
 
Jesus, vilken träningsvärk jag har. ÖVERALLT. I hela kroppen. Det sitter kvar i ben & rumpa sen i torsdags, bröst och axlar sen i fredags och igår åkte vi ner och körde ett discopass för att piggna till lite. OCH HERREGUD VILKEN TRÄNINGSVÄRK JAG HAR I TRICEPS IDAG. Man kan säga att det blir vilodag idag, haha. Börjar jobba klockan 20:00, övertid. Gött.
  
I fredags hade vi "projekt-lära-oss-dricka-rödvin". Inte min idé direkt, men någongång måste man ju bli lite vuxen och lära sig det. Dricker ju varken kaffe eller vin, och något av dom var jag ju tvungen att lära mig dricka, så då blev det vin. Rödvin. Vitt vin går ju att dricka, ingen höjdare, men ingenting jag behöver lägga tid på att lära mig. 
Och det gick relativt bra! Vi delade på en flaska rödvin (jag var tvungen att fråga på systemet vilket som var deras mildaste). Första glaset gick tungt, men andra slank ner lite för lätt haha. På fredag ska vi göra om det, men testa ett annat rödvin. 
Mathias hade gjort plankstek som vi käkade till, herregud vad gott det var. Han kan sin grej! •

Kommentera

Publiceras ej