Ibland så får man faktiskt vända andra kinden till. Man får välja sina stider och ibland finns det inte ens något att vinna och då får man helt enkelt ge fan i att lägga energi på det. 
Vissa människor väljer vilka munnar dom ska lyssna på och gör sina egna val. •
 
Känns liksom inte som att man ens hann med 2013. Snacka om raketår. Det enda jag har gjort 2013, är typ att flytta. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Äntligen känns det som att det finns lite ro i den här lilla (?) kroppen. Som att det finns en grund liksom. En trygg och lugn plats. Och en så satans trygg och lugn famn
Hur mycket det än svider i alla ögon, så har jag vuxit ifrån att lägga energi på det. Det spelar ju ingen roll, jag är viktigast i mitt liv och när man inser det så är alla val i livet så mycket lättare. •

3 kommentarer

Anonym

04 Jan 2014 17:32

Till stor del håller jag med dig, men allt är inte svart eller vitt. De som inte har med ens liv att göra...skit i dem - helt rätt! De som är berörda får man vara ödmjuk inför och förstå deras känslor. / Åsa

CD

05 Jan 2014 15:04

Bra skrivet Anna! Kram på dig, du är värd att leva ditt liv som du vill! Catrin

Svar: Tack goa du! :)
Anna

Felicie

08 Jan 2014 03:05

Jag tycker du har helt rätt, den enda man behöver älska, lyssna på & sätta först i sitt liv är en själv egentligen, då du själv är den enda personen som du faktiskt måste umgås med. Riktigt kul att träffa dig på hotellet & ännu roligare att se dig så lycklig :)

Svar: Visst är det så! Det är ju egentligen den enda personen du aldrig kommer undan, dig själv. :) Tack fina du! Det var superkul att träffa dig också! Åh tack, vad glad jag blir :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej