Idag har jag energi till tusen
 
Idag vaknade jag på riktigt bra humör. Av någon oklar anledning. Det kanske bara är så att det ligger massor med kärlek i luften idag. Jag är nog en av dom som tycker att alla hjärtans dag är en fin dag. Något överreklamerad, men fin. Jag tycker inte att man behöver köpa eller göra massa saker med sin partner idag, men man kan kanske påminna sig själv om varför man föll för sin partner från första början. Man kan tänka en extra gång på hur tacksam man är för det fina man har i livet. Skicka en puss till sin bästa vän, eller ringa sina föräldrar. Man behöver inte ha en partner för att denna dagen ska bli fin, troligtvis har du någon i ditt liv som du är tacksam för. 
Sen ska man givetvis bry sig om sina nära varje dag, men jag tycker ändå att denna dagen är go
 
Snacka om sidospår, men nu ska jag iallafall dra till Lindegym med Jessica, hon tränar nämligen där, så vi tänkte dra ett axel/bröstpass ihop. Ska släpa med henne på intervaller också, kan bli kul, haha! 
Ha en bra dag! • 

3 kommentarer

Anonym

15 Feb 2014 00:47

Puss till dig min sessa ❤️

Svar: Puss! ❤️
Anna

Sara Björk

16 Feb 2014 07:44

Du tar orden ur mun på mig. :)

Svar: Någon mer som tycker som jag iallafall! :)
Anna

Kim

03 Mar 2014 10:59

Hej! Vad har du för storlek på tröjan? :)

Svar: Hej! Jag har storlek S :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej