haha, åh, morgontrött tjej!
 
Bytte vilodag denna vecka. Igår var jag och Ellen i Örebro och grejade, så benpasset får bli idag! Känns bra, är fan taggad. Hoppas det finns mer ro och motivation i kroppen idag, men det känns gött! 
Har fortfarande träningsvärk i ljumskarna sen innebandyn i söndags, helt sjukt, trodde inte man kunde ha träningsvärk där haha. Har skapliga träningsvärken i ryggen sen i måndags, så jag gjorde nog mer nytta än vad jag trodde i måndags iallafall..
 
IKVÄLL ÄR DET FINAL PÅ PARADISE HOTEL! Så jag vet vad jag ska göra ikväll iallafall. 
Igår satt vi här hemma hos mig och glodde på näst sista avsnittet, så när det var slut så kliade det ju i hela kroppen efter sista avsnittet. Jag hoppas Jeppe J och Aina vinner. Jeppe J, vilken kung. 
 
Men nu ska jag dra på hörlurarna och knalla ner till gymmet. •
 
 

Kommentera

Publiceras ej