Nämen tjena.
.
Äntligen har jag hoppat av nattskiftet. Hur mycket jag än gillar mina skiftmänniskor på natten och själva skiftet, SÅ GÅR DET INTE. Jag är så brutalt trött och har sprängande huvudvärk dagarna i ända. Har även så kass matlust, måste få tilbaka alla "vanliga" rutiner igen. Men som sagt, det liknar skit. Jag vill verkligen gå natt. Världens bästa skift. Men så får det va, nu får jag tillbaka mitt liv. Och nästa vecka börjar jag med en kvällsvecka, vilket betyder att jag får ha min lilla bebisgrishund hela förmiddagarna och gosa med. LÖV IT. (min bästa emlan har tvingat mig att se det positiva i allt, gotta love her). 
.
Som ni ser på bilden så sitter jag här, klockan 10 på morgonen med en Celsius och ska dra iväg och gymma. KLOCKAN 10!!! Så tidigt har jag inte varit uppe sen semestern och innan det, ja.. på flera månader. 
Man inser att man förlorar den här sköna morgonkänslan när man går natt. Fan, jag älskar ju den känslan. 
.
Anyways, nu ska jag tagga till, pussa lite på mina sjusovare i sängen och sen dra ett pass. Puss på er. • 
 

1 kommentarer

Anonym

29 Sep 2013 17:17

Man jävlas inte med kroppen länge utan att den säger ifrån. Nu hoppas jag att du kommer må bättre. Kram / Åsa

Kommentera

Publiceras ej