Såhär såg det ut igår förmiddag, innan jag åkte till Nora för steg 2
Och nu ser det ut såhär, Skapligt jävla nöjd!
.
Jag har kommit på det! Något jag hatar med att tatuera mig. Detta jävla kladd efteråt. Salva som aldrig ska torka in så man går med armen i 90 grader och vill inte ha på sig kläder what so ever. Man kan typ inte ens ha på sig nån tröja, och vad bra det är då, första november. Då är det rätt skönt med tröja. 
.
HUR SOM HELST,
så är jag så jävla nöjd. Och satan vad ont det gjorde. Jag minns inte att ifyllning av svart färg (skuggning) skulle göra så ont? Men det var fan som att han skar i mig. Men fan att jag inte kunnat få en bättre tatuerare. Han är guld värd. 
28:e november påbörjar vi färgläggningen. 
.
OCH! Idag fyller världens bästa pappa 53 år. Grattis till honom! •

1 kommentarer

Anonym

01 Nov 2013 19:15

Aajjj! Varför gör man detta? Är du klar sen - är detta det sista? "Ja det är det, mamma"..../ Åsa

Kommentera

Publiceras ej