when you stop doing things for fun you might as well be dead
.
Onsdag!
Snart börjar veckans 3:e jobbpass. 
Idag var det tänkt med lite cardio, men var tvungen att åka till banken och sen fick jag fet huvudvärk, så får köra cardio + biceps/triceps imorgon istället. Rätt behövligt med en vilodag, så jag fick allt småplock inför flytten på söndag gjord. Ska bli så skönt att äntligen få nycklarna och köra grejer på söndag. Så jag har MITT ställe liksom. Känns rart. Jag har en skön känsla i magen. Någon slags ro, som inte funnits där på länge. 
.
Nu ska jag faktiskt koka ägg och tycka ner dom. Insåg att jag inte har nån Cola Zero hemma hos Emelie. Måste alltså vänta tills jag kommer till jobbet för att dricka första. Satan så jobbigt. 
Igår hann jag dricka 3 burkar innan jobbet och 2 på jobbet. Nej jag är inte beroende. •
.
 
"Sometimes I'm terrified of my heart; 
of its constant hunger of whatever it is it wants.
The way it stops and starts." 
- Edgar Allan Poe 

1 kommentarer

Sara Björk

27 Nov 2013 18:56

Jag är Fanta Zero beroende. Inte bra.

Svar: Haha då är vi lika illa kanske :)
Anna

Kommentera

Publiceras ej