Det är ju pinsamt hur dålig kvalité det är på blogg.se. 
.
Lördagmorgon. Fint. 
Denna vecka har nästan bara bestått av 1 miljon promenader, eftersom att jag enbart kunnat köra ett benpass och ett mag+konditionspass på gymmet pga axeln, så har jag inte spenderat nån tid alls på gymmet. Utan jag har gått ihjäl mina ben. Är man en rastlös människa så är man. 
.
MEN, det har lönat sig, axeln är bra och nu kan jag äntligen köra ett ryggpass och lite kondition. Men först tänkte jag ta mig en morgonpromenad. Tänkte väl släpa med mig hönan på bilden också, om hon tänker gå ur sängen snart.. •

2 kommentarer

Anonym

02 Nov 2013 21:37

Ta det lite försiktigt med dig själv o Loppan. Love

Sara Björk

04 Nov 2013 19:56

Jag tar gärna promenad med er nån dag =)

Svar: gärna det!!
Anna

Kommentera

Publiceras ej