•••
.
VÄLKOMMEN HELG!
Klockan 16:00 idag tog jag helg! 2 dagars extra ledighet, satan så underbart. Hoppas bara på samma kanonväder som dessa dagar tidigare i veckan. Denna dag bestod av träning, jobb och käk. Och nu är lillebror Olle här och ska sova över. Så vi ska faktiskt käka godis och kolla på American Pie. Hans önskemål. Och vad gör man inte? 
.
Imorgon väntar promenad och gym och sen ska jag träffa Johanna som jag inte sett på år och dagar och saknar till tusen. 
Vill verkligen att det ska vara fint väder nu när jag är ledig. Då kan jag bara ligga på min balkong och kanske slippa vara alvedon-vit hela denna sommar också. Det vore nått. Men det kommer väl antagligen regna eftersom man är ledig. Slår väl typ aldrig fel? 
Nä, nu laddar vi upp för American Pie. •

1 kommentarer

Anonym

09 May 2013 20:56

Vad vet du som inte jag vet?? Eller är det en jädra sångtext...? /Åsa

Kommentera

Publiceras ej