Några veckor gamla bilder.
.
Klockan 15:10 gick jag upp ur sängen för första gången idag. Magvärk och huvudvärk, men ännu inget kräks. (Viktig info)
Känner mig som en säck potatis i princip. Orkar inte sitta/stå upp, men när jag ligger ner får jag ont i ryggen pga att jag legat för länge. I CAN NOT WIN THIS SHIT. Haha.. Vill bara sova, men det är inte möjligt. Är för vaken och har sovit för länge. Får ligga och kolla på tv tills jag slocknar. Fin tisdag. Hade hellre jobbat.
.
Är det inte sjukt egentligen? När man är frisk vill man vara sjuk och slippa jobba, men när man är sjuk så vill man fan jobba för att det är så rastlöst att bara sova, sova, titta på tv, må dåligt, sova, sova osv.
Sjuktsköterskan sa igår att hon gissade på att jag skulle vara tillbaka på fredag tidigast. Never in my life, då jobbar jag hellre sjuk. Kan snart inte ligga ner något mer. UFFFF. •

1 kommentarer

Anonym

22 May 2013 17:18

Krya på dig nu gumman o ta det lugnt/Åsa

Svar: Tack mamma <3
Anna

Kommentera

Publiceras ej