2 mysbilder.
.
Den här söndagen har varit superskön. Frukost med Olle, långprommis med en Philip och Wixie, varit ute i solen, tagit en ännu längre prommis med Josse på 12km, ätit supergod kvällsmat och nu dör jag lite i soffan.
.
Klockan är ju halv elva, men egentligen är den ju bara halv tio. Spelar väl i och för sig ingen roll för mig, för jag var trött halv nio. Jävla pensionär man är.
Olle sov hos mig inatt och så verkligen tvingade jag upp honom vid halv tio. Jag tyckte jag lät honom sova länge då. Jag sjöng jättehögt, drog av honom täcket, skickade Wixie att slicka honom i ansiktet och sånt där kul när man är nyvaken. Sen gjorde jag faktiskt frukost åt honom också. Det roliga var dock att jag tyckte jag var snäll och duktig som lät honom sova till halv tio (när jag liksom varit vaken sen åtta), när jag i själva verket släpat upp min MORGONTRÖTTASTE lillebror klockan halv nio. 1-0 till mig kan man väl säga. 
.
Nu ska jag knocka kudden (som Wixie redan sover på). Peace!

Kommentera

Publiceras ej