.
Fan, jävla massa motgångar denna vecka, haha. 
Ont som satan i en svullen stortå, som troligtvis är en överansträngd led. Skavsår stora som femkronor som gör att jag knappt kan gå. Och sen självklart. Det värsta. Mina knän säger ifrån. Har känt ganska länge att dom känns ostabila, men igår kände jag det ordentligt. Det känns ungefär som att jag inte har nått stöd eller motstånd i dom. Gör ont att stödja på dom. Och vad behöver man då? Vila och rehabträna dom. Är jag bra på att vila? Svar nej
.
Snart är det dags för jobb. 12:18-18:00. Sen är det påskledigt i 4 sköna dagar. Hoppas bara att vädret håller sig såhär fint. Jag har nämligen massa planer för helgen. Glad påsk på er. Även om inlägget blev waaaay to tråkigt, haha.

1 kommentarer

Sara Björk

29 Mar 2013 08:44

Hoppas du mår bättre så vi ses på söndag! :)

Kommentera

Publiceras ej