Gårdagens Anna.
.
Igår tog fina Ellen studenten. GRATTIS IGEN GUMMAN. Så jag var på hennes mottagning på kvällen och hon var så fin! Sen drack jag, Emelie och några andra vänner lite öl & cider (igen..) och hängde en sväng på Fenix. Idag har jag och Emelie varit lite på sjön, käkat mat, lagat mat med Philip, sovit i soffan och sånt lördagsfint. Jag har även fotograferat lite balbilder dagen till ära. 
Nu ligger jag utslagen med Wixie i Philips soffa. Jag är chaffuör åt lillebror Axel inatt så jag sitter snällt uppe och väntar. Dock så måste jag ju vänja på nattdygnet igen så det gör inget. •

2 kommentarer

Anonym

09 Jun 2013 18:47

Fina sessan! Snällt av er att hjälpa till i natt.../Kram Åsa

P.s. Prova att skriva chaufför en gång till...hahh

J

09 Jun 2013 19:23

Douglas sa: Anna nakenfis :D

Kommentera

Publiceras ej