Bilder från typ 2 veckor sen.
.
Jag är helt sinnessjukt trött. SÅ VARFÖR GÅR JAG INTE OCH LÄGGER MIG DÅ? Nä, jag kokade ägg till imorgonbitti, diskade och nu bloggar jag. Varför? Haha, kommer i alla fall slockna som en bebis när jag stänger ner datorn. 
.
Idag har jag tränat och efter det så badade jag med mina favoriter. Douglas och Amadeus. Eller.. jag och Douglas badade som idioter och Johanna och Amadeus satt i bebisbassängen och bara var söta. Jag och Douglas simmade, åkte rutschkana, bubblade i bubbelpoolen och tvättade väggarna i duschen i omklädningsrummet. 
Sen åkte vi hem till Johanna och käkade mat. Sen var jag som en död fisk som ABSOLUT inte kände för att åka och jobba. Ni vet, det var verkligen en sån dag där jag bara kände för att lägga mig i sängen med en bra bok eller en tjejfilm och FETASTE godispåsen. Men icke, plikten kallade. 
.
Så 8-9 timmar segade sig fram och äntligen är jag hemma. 
Imorgon väntar gymmet med Ellen och efter det så blir det Bellas med Robin. Och sen jobb såklart.
Skönt att imorgon är det som fredag för mig. För på fredag är jag ledig och då ska jag och Philip åka ner till Skåne och HÄMTA MIN NYA BIL!!!!!!!!!! Jag har köpt en svart Beetle. Alltså jag dör söthetsdöden varje gång jag kollar på bilder på den. Haha. 
.
OCH (!!!) jag saknar min pingla Emelie på andra sidan atlanten så jag typ vill dö. 23 timmar av dygnets 24 ;) När du kommer hem pluttan, då vet du vad vi ska göra. ÅH, KOM HEM NU! Kan inte riktigt greppa att när du kommer hem så kommer vi inte setts på 1 år. Sinnessjukt. <3

1 kommentarer

Emelie

31 Jan 2013 02:41

Wiiiee!! SNART bara lite till <3 helt jävla as galet 1år?! Längtar iaf ihjäl mig!! PUSS bästa du <3

Kommentera

Publiceras ej