Innan dagens äventyr.
.
Sitter och käkar mitt 4:e mål för idag och har dödsfeber efter att jag tatuerats idag. Men snyggt blev det och ont gör det. 
.
Som sagt, idag var jag i Nora och plågade axelpartiet hos Rainbow Tattoo-Peter. Lika awesome varje gång. 
Innan det hann jag också med min 90minuters konditionspass. Skönt att ha det gjort. Imorgon ska jag mörda mage med Sandra. 
.
Deffen går bra. Jag saknar att äta mackor NÅGOT FRUKTANSVÄRT, då det är det bästa jag vet. Slår allt godis i världen. Det kommer några perioder på dagarna då jag verkligen inte ser ljuset utan vill bara mosa i mig macka eller nått annat. Men det är ju bara något jag vill för stunden. Så jag håller ut. Det jag får äta nu är ju riktigt gott det med. Typ som min frukost idag som bestod av äggröra (utan mjölk och stekfett), kalkon och körsbärstomater, på Wasa sportknäcke. MUMS! 
Det är jobbigt att jag blir sugen på det mesta bara för att jag har ett schema som säger att jag ska äta något annat. Det är nog det värsta. Det bästa är att jag får äta ofta, även om det är lite. 
Peace!
.
Tillskottet ♥

1 kommentarer

Sara Björk

28 Feb 2013 18:28

Du är grym! =)

Kommentera

Publiceras ej