Lite träningsbilder.
.
Efter lite pepptalk av världens bästa Emelie så tog jag tag i mig själv och beställde den där jäkla PWO:n och även ett proteinpulver. Känns som att det är dags nu. Det börjar stå stilla. Eller vad man ska säga. 
Så nu känner jag mig taggad igen. Vill bara få hem det!
Igår löpte jag milen och cyklade 1,5 mil och idag steppade jag 30 min och körde armar. Satan så tråkigt det är. Armar alltså. Men imorgon är det ben & rumpa och löpning. Då blir jag som ett barn igen. LOVE IT. 
.
Strax ska jag hoppa in i duschen, men först ska jag sitta tiden ut med min hälsoväst. Fick den i julklapp av mamma efter att jag längtat efter en sån. Jag har sån grymt dålig hållning speciellt när jag sitter. Så Brukar ha på mig den när jag sitter stilla. I 30 minuter. Den är SÅ jobbig. Det värker i hela ryggen, eftersom jag inte är van vid att använda dom musklerna och faktiskt hålla ryggen rak. Men jag kan knappt sitta utan ryggstöd längre för att jag får så ont i ryggen/nacken av min dåliga hållning. Så med denna blir det bättre. 
.
Peace!

2 kommentarer

Anonym

20 Feb 2013 18:40

Jag har världens bästa ursäkt! /mamma

Anonym

23 Feb 2013 14:14

Ja läser visste!

Kommentera

Publiceras ej