DEFFEN ÄR IGÅNG!
.
Japp. Idag är Dag 1 av min 3 månaders-deff. Känns riktigt bra. Mycket fett som behöver försvinna nu. En kompis till mig som är utbildad kostrådgivare och PT har gett mig ett matschema och ett träningsschema. Behöver jag säga att jag är taggad? 
Det svåra för mig är bara att komma ihåg att äta 6 gånger om dagen. Och så får man ju bara äta så lite. Fan. Jag som älskar mat liksom haha. 
Nejdå, detta kommer bli så kul. Så den 25:e maj får ni se före och efterbilder. Haha OMG, förebilden är INTE rolig. Blä, men bra motivation för att inte tappa lusten. Kommer väl skämmas ihjäl när jag ska lägga ut den bilden.
.
Annars då? Eftermiddagsvecka denna vecka. Jag och Wixie har gått en PW på 1 timme och sen har jag krigat på gymmet. Och nu ska jag strax stoppa i mig lite lunch. Måndag idag alltså, bra jävla trälig dag, MEN HUR FINT ÄR INTE VÄDRET?! Hoppas våren smyger på nu och att det inte blir kallare igen. 
Måste bara inflika att proteinpulvret jag köpte smakar precis som oboy. Vill dö varje gång jag dricker det. SÅ GOTT. 
.
Och sist men inte minst, GRATTIS BÄSTIS PÅ 22ÅRSDAGEN! LOVE YOU. 

2 kommentarer

Paula

25 Feb 2013 22:02

Tack min bästaste finaste vän. <3

Annica

28 Feb 2013 22:32

Saaaay whaaat. Du som redan är så fit, ofta du har något fett som behöver försvinna? :) Tycker du kan ge mig några pt-tips om både träning och mat. Jag ligger just nu på linjen "rör mig inte ur fläcken, träning är tråkigt och mat är gott.. jättegott, godis är ännu bättre..nam nam". Men ska bli spännande att se ditt resultat!

Svar: men knäppaste du :) Du är ju hur fin som helst! Jag har ganska mycket överskott över musklerna och så haha. Ska bli spännande :) pussgurka
Anna

Kommentera

Publiceras ej