Godmorgon måndag
 
Måndagmorgon, kvällsvecka, sista veckan innan julledigt. Satan så skönt. 
Vi startar upp veckan med kvarg och Celsius i soffan till morgontv, när det fortfarande är bäcksvart ute. Är inte det typ det mysigaste som finns? Ska snart släpa mig ner till gymmet och köra ett efterlängtat ryggpass. Känner mig stark som ett djur idag. Har väl laddat upp med mycket bra energi i helgen kanske, vem vet. 
 
Vilken skön känsla jag har i kroppen, känns liksom som att jag hittat rätt och gjort någonting rätt iallafall. 
Förresten, 12h-passet i lördags gick bra. Runt klockan 13:30 så trodde jag att jag skulle somna stående, men timmarna rullade på ändå. Skapligt trött man var när man kom hem iallafall.. Somnade som en liten bebis, på bästa möjliga sätt. 
Nu är det iallafall gjort. Jag har jobbat in dom där jäkla dagarna. Alla hade typ med sig kladdkaka, pajer, flera kilo godis, knäck, skumtomtar osv. Man var ju skapligt sockerhög under hela passet. Haha, tror det behövdes! Hade ju inte direkt laddat upp med 9 timmars sömn innan iallafall..
 
Nothing is worth it if you aren't happy

Kommentera

Publiceras ej