Tisdag, veckans sjunde bästa dag! 
Vad gör man när man sitter i soffan med 3 tjocktröjor på sig och ändå fryser? Man skippar gymmet. Håller jag på att få feber så tänker jag inte göra det värre. Vilar idag och kör benpass imorgon istället.
Så jag tog tag i att storstäda badrummet. Det behövdes. Hur kan det bli så dammigt och äckligt i badrummet på typ en vecka? Om det är någonstans jag vill ha rent i min lägenhet så är det där. En gång i veckan måste badrummet storstädas, annars blir det ju råvidrigt. 
 
Och när man ändå är i gång, så kan man lika gärna dammsuga och torka golven. Och städa köket. Är man rastlös så är man, men jag blev iallafall varm
Så nu har jag käkat lunch och gjort matlåda (fruktansvärt träligt) och tänkte väl hoppa in i duschen innan jag lär dra till jobbet. 
Kollade förresten på gårdagens Paradise Hotel imorse också, haha, fyfan vad kul det är. Bara längtar till att få komma hem ikväll/natt och kolla på dagens avsnitt. Snacka om hjärndött program, men man måste fan älska det! •

Kommentera

Publiceras ej