En liten sneakpeak på mitt kök, badrum, sovrum och matplats.
.
ÄNTLIGEN (!!!) är jag inflyttad i min fina lägenhet. Och inboad. Vardagsrummet står dock helt tomt, ligger mest målarbrukar och nerriven tapet på golvet. Men förhoppningsvis är det färdigmålat på onsdag kanske och då kan jag slänga in min matta och allt som ska vara därinne. Måste åka och köpa en TV också, men tror nog att jag beställer en. Soffan kommer inte förrän om typ 2 veckor och då kommer även min säng. 
Just nu har jag Emelies gamla. 
.
Idag bytte jag handtagen på skåpluckorna i köket också. Blev så mycket bättre. 
Men Gud vad det aldrig tar slut på saker att köpa. Måste köpa TV, 2 byråar, och en tvbänk. Det är prio ett. Även en vardagsrumslampa. Tur det snart är jul ;] 
Men åh vad jag känner lycka ända ner i magen. MITT ställe, min trygga plats. Åh vad det här känns bra. Skulle kännas lite bättre med en TV också haha! 
Till råga på allt så vaknade jag upp med femhundraelva knivar i halsen imorse också, så jag stannar hemma idag. •

Kommentera

Publiceras ej