If it's not your skin, it's none of your business
 
2 jobbpass kvar innan lite efterlängtad julledighet. Känns rätt nära nu. Och ännu bättre, efter jul hoppar jag på världens bästa skift igen, Natten. UNDERBART. Inga mer kvällsskift, inga fler tidiga morgonar, åh. 2 perioder orkade jag vara utan natten, nu pallar jag inte mer haha! Känns brutalt välkommet iallafall. 
 
Kom precis hem från gymmet. Biceps/triceps/bröst var dagens pass. Måste börja slänga in lite bröst igen, men satan så skakig jag är när jag kör, fan är skitnojjig att axeln ska släppa under övningarna. Inte för att det gör ont, utan för att jag känner att den inte är 100% stabil. Men idag gick det bra. Och jag kunde köra (lätt) hantelpress! Äntligen kanske axeln börjar läka. 
 
Idag är det pizzatorsdag på jobbet, det betyder att jag inte behöver laga mat! Och till frukost åt jag risgrynsgröt, haha finns det nått godare?! Nu häller jag i mig en Cola Zero och ska strax hoppa in i duschen, peace! •

Kommentera

Publiceras ej