Ett gäng instabilder.

.
Idag (igår? 24:e) så fyllde ju min goding på bilden 1 år! Kan inte fatta att tiden gått så fort. Känns ju som att det var igår du kom!  
.
Ja, helgen hittills har spenderats på gymmet, släpat runt mamma (och Wixie) på en promenad, blivit hög på socker och kollat film med min kära. Mår fortfarande ruskigt illa efter godiset. Ska försöka mig på att köra 21 dagar utan socker igen. Får så jävla ont i magen av att smälla i mig så mycket. Får se hur det går.
Ja, klockan är snart 05 och jag är vaken. Såklart. Dock så börjar ögonen vilja falla ihop nu, så det är väl bäst att slänga in tandborsten i truten och sen kasta mig i sängen. 
.
Tanken var att jag skulle gå upp tidigt idag (igår...... lördag), tydligen innebar "tidigt" klockan 14. Jaja, imorgon ska jag i alla fall sova så länge jag vill. Igen. •

Kommentera

Publiceras ej