Frukosten. Havregrynsgröt med jordgubbar och en banan.
.
Idag har varit en jävla skitdag. Imorgon blir ännu värre, men det tar jag då.
Det började bra med god frukost. Sen drog jag till gymmet och körde ben. Självklart så sträcker jag eller gör i alla fall någonting med min främre lårmuskel. Så nu gör den svinont. Om jag så ska gå i trapp eller sitta ner eller vad som helst. Bra. Då blir det diskogym och promenader någon vecka framöver alltså. KUL, eller inte. 
.
Sen så åker jag och Philip till Örebro och storhandlar. När jag ska bära upp alla sjuttioelva påsar upp för trappen och ta fram nycklarna och låsa upp, så tappar jag mobilen. Rakt ner i stengolvet. Japp, tiotusen delar. Eller åtminstone skärmen. 
Där fick jag ett raseriutbrott och kastade grejer omkring mig i lägenheten och då lyckas en glasflaska med kalvfond åka i golvet (jag kastade inte den). Kul, kalvfond över hela köksgolvet. 
Behöver jag säga att jag kände mig lagom instabil just i den sekunden? 
.
Då satte jag mig i bilen och bara åkte. Tills jag insåg att jag har sämsta lokalsinnet, då vände jag hem igen. 
Tillråga på allt så har jag varit ständigt mätt och illamående idag. Har säkerligen tryckt i mig ca 10 000kcal idag. Försöker väl dämpa ångesten för morgondagen. Nu ger jag upp. Imorgon kommer komma oavsett. Så nu går jag och lägger mig. •

2 kommentarer

Hannah

27 Apr 2013 23:38

Men hjärtat! Du och jag imorgon <3

Sara Björk

28 Apr 2013 07:37

:/ Blä för såna dagar! Hoppas vi ses på gymmet idag? Eller kör du bara promenad?

Kommentera

Publiceras ej