I helgen så var jag ju i Oslo och hälsade på mina pinglor Jessica och Olivia som jobbar där. 
JESUS vad roligt det var.
.
Först så när jag skulle åka buss ner, så fick bussen punktering i Årjäng. Så en bussresa på 5 timmar blev istället 7 timmar lång. Sen kom jag väl fram och jag, Jessica och Olivia gjorde tacos och färgade Jessicas hår och jag stensomnade i soffan. Bra där. På lördagens vaknade vi klockan 12 och drog till Gunsmoke som var typ ett diner. Där åt vi hemmagjorda hamburgare till frukost. FINT! Sen shoppade vi på stan och gick hem och gjorde groggar. Runt klockan tolv på natten drog vi ut på ISH och festade några timmar tills jag och Jessica tog en taxi till MAX och fylleåt tills magarna stod åt 4 hörn. Sen däckade vi stenhårt i sängen.
Igår så vaknade vi bara och sen var det dags att ta sig till bussen. Och åka 5 timmar (tack och lov) hem.
SKÖNASTE HELGEN! 

Kommentera

Publiceras ej