Jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liv.
.
Åh, jag är sugen på att boka tid för att göra klart axelpartiet på armen nu. Vet precis vad som ska sitta där. VILL GÖRA NU! Kommer bli så jävla snyggt när det är färdigt. ÅH! SUGEN. Haha, ni får alltid se bilder framifrån  på min sleeve, men jag kan ju inte fota den bakifrån så bra haha. Så ni får sällan se diamanten, eller hjärtat med mamma i. Två favoriter. Den största favoriten är ju såklart den ni ser på min handled. Mina bästa. 
.
Idag har jag gått långpromenad med min älskling, fått typ hotellfrulle hos Johanna och gosat med mina bästa småpojkar. Sen var det tänkt att jag skulle träna men jag har så brutalt ont i halsen, så jag vågar faktiskt inte. Enda gången jag faktiskt struntar i att träna, haha. Har sån jävla träningsvärk i röven och benen sen igår haha. 
.
Om 2 timmar är det jobb och nu sitter jag här och dricker Cola Zero och lyssnar på musik. Mitt hjärta ligger och tvärsover vid mina fötter. KÄRLEK. 
Peace!

3 kommentarer

Anonym

28 Nov 2012 15:54

"Notivet" på handleden är så fint- dina närmsta, som alltid kommer finnas. Blir alltid rörd när jag ser den. / mamma

Anonym

28 Nov 2012 15:59

"Motivet"...(Att granska innan man skickar är att rekommendera)/ mamma

Sara Björk

28 Nov 2012 18:24

Ska bli härligt att ha dig framför kameran =)

Kommentera

Publiceras ej