1, jag och min fina igååår. 2, morgonpromme klockan 06:00. 3, frulleee. 4, dagens annnaaa. 5, fick en bild mms:ad på vårt hjärta. 6, lördagens godaste.
.
Jahapp, här sitter jag nu. Klockan 01:01 och är trött. Såklart, varit vaken sen 04:30. Sov en sväng mellan 23:00-00:00 typ. Så nu ska jag vända tillbaka till mitt nattdygn. Går ändå helt ok.
.
Idag har jag som sagt varit ute och gått, duschat, köpt färskt bröd till frukost, städat köket och golven, hälsat på far, sett mamma en snabbis, pussats med Philip, grillat korv hos svärmor, hängt med Josse och Emmy en stund, och legat i soffan. Snacka om effektiv lördag. Imorgon blir inte sämre. Promenad, träna, käka med bror min och sen är det ju jobb 23:00.
Känns skönt att det händer lite iallafall.
.
Jag längtar som en tok till den 7 april. Inte för att det är min födelsedag, inte för att det är påskafton, utan för att vi ska hämta världens finaste lilla tjej då. Vilket råkar vara på min födelsedag. Som råkar vara på påskafton. He he he. Men tiden bara sniiiiglar sig fram. Skyndaaa.
.
Nu ska jag kolla lite nya avsnitt av One Tree Hill. Peace!

1 kommentarer

Mamma

25 Mar 2012 18:16

Du är verkligen effektiv!

Kommentera

Publiceras ej