Full - Fullare - Bakfullast.
.
Idag har jag försökt överleva dagen som dyngförkyld och bakfull. Riktigt dålig kombo. Men än lever jag. Ska lägga mig och kolla på The Last Song och grina i min ensamhet. Så mysigt. Hatar att se kärleks/drama/tjejfilmer med någon annan, då kan man ju inte störtböla till alla zuperzorgliga scener. Jag bölar jämt till film. Och då blir det ju så jäklarns pinit om någon annan ser. VEM DET ÄN ÄR. Knappt så jag vill att hunden ska se mig grina till film. Haha.. 
.
Igår då. SÅ JÄKLA KUL. Klockan halv sex var jag som fullast. Klockan tio hade jag bakfyllehuvudvärk och klockan ett låg jag i sängen och försökte sova. Med feber. YEY! Men vädergudarna var i alla fall med mig. Satan sånt fint väder vi hade på sjön. Det blåste lite mycket med det hindrade inte mig och Malin från att bada. Eller ja. Vi bytte om till bikini och tänkte bada. När vi väl skulle i så tänkte vi att "nää, kanske inte", men då var det för sent för då blev vi iputtade istället. Så.. ofrivilligt bad kan man väl säga. Men TACK alla som gjorde dagen och kvällen så jäkla kul. 
Idag känns det som söndag förresten. 
.
Nu, film. Peace!

1 kommentarer

Sara

24 Jun 2012 18:57

Oja, vi har haft det härligt, även om man nästan var nykter. Något glas rose slank ner när barnet somnat ;)
Luncha nån dag?

Kommentera

Publiceras ej